101 Tema ili 101 Dalmatinac

Eto, dan kao i neki drugi dani, Sasvim obican, pomalo suncan kao da su me culi ovi meteorolozi , i nekako umoran, mozda zbog posla. NEZNAM,
Tako ce i vjerovatno biti sledeci dan, ali kao sto netko rece BITNO JE DA SE RADI i da se svaki dna moras buditi zbog toga posla …
Uostalom koga zanima kakav je dan kad danas novac $, odredjuje kakav ce biti dan.

Danas takodjer Nasi BHFSinovi odrzali protest ispred Nogometnog Saveza od 12.00 h do 13.00 h. Bilo fenomenalno .. I opet Ja kreten nisam mogao ici …
A nemam kome da se pravdam osim sebi sto mi je Bosna u dusi i sto mi je zao sto nisam sa Njima. Da pokazemo zajedeno Zube onim Pljackasima …ZNAJU ONI TKO SU.

Helem meni dan Radni, a za ostale, pa javite se recite kakav je dan.

CESTITAM SEBI NA 101 Dalmatincu.

vilenjak
I kada se pred tobom otvore mnogi putevi,a ti ne budes znao kojim da krenes, nemoj poci bilo kojim, nego sjedi i sacekaj.Disi duboko i s poverenje u sebe, onako kako si disao onoga dana kada si dosao na svijet i ne dozvoli da ti nesto odvuce paznju:CEKAJ, i dalje CEKAJ. Budi miran, cuti i slusaj svoje srce.Kada cujes njegov glas ustani i idi kuda te ono VODI!

Komentariši